در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
*** ضمن خوش آمد گویی به شما دوست عزیز آرزومند شادی و پیروزی های بزرگ برای شما هستیم ***** **** فرصت استثنایی **** *****دوستان عزیز آگهی های ویژه ثبت شده در فصل تابستان مشمول طرح تابستانی با تخفیف 20 درصدی می باشند **** ************دوستان تاپیش کد تخفیف طرح تابستانی 20 می باشد**********هر کاربر مجاز به ثبت 3 آگهی رایگان می باشد. *************** انتخاب شما مایه افتخار ماست****************

تاپیش

ایجاد و حفظ برند

ایجاد و حفظ برند

آگهی متنی
  • خدمات چاپ و تبلیغات
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
  •    آذربایجانشرقی تبریز
  • 31 بازدید


***********************ایجاد و حفظ برند***********************

***بعضی ها معتقدند ایران از نظر برندینگ و برندسازی، در مراحل اولیه قرار دارد و از کشور های توسعه یافته فاصله زیادی دارد که این فاصله، روز به روز هم بیشتر می شود؛ چرا که آنان هر روز جلوتر می روند و ما هر چه تلاش کنیم، نمی توانیم به قدمت چندین دهه ای یا صده ای آنها دست یابیم.
درحال حاضر، هم ما و هم کشورهای توسعه یافته باید به تقاضای مصرف کننده توجه کنیم و بدانیم که مصرف کننده به دنبال چه هدف و مقصودی است. در این زمینه نباید فقط از سایرالگوها استفاده کنیم، چرا که ممکن است آن الگوها در منطقه یا مناطقی با فرهنگ خاص و نوع زندگی مخصوص راه گشا باشد و برای ما مناسب نباشد. با توجه به جغرافیای فرهنگی، اقتصادی و همچنین زمانه ای که در آن زندگی می کنیم،
باید در جست و جوی الگوهای خاص خود باشیم و چیزی را که منحصر به خودمان هست، کشف و از آن استفاده کنیم.
***باید توجه داشته باشیم که بزرگ و کوچک بودن شرکت ها و اینکه چند سال است به وجود آمده اند و در حال فعالیت در بازار هستند، به خودی خود مهم نیست و نمی تواند یک شرکت را در صدر بازار قرار دهد، چرا که زمانه عوض شده و با ۲۰ یا ۳۰ سال پیش خیلی تفاوت دارد.
 این هشدار و زنگ خطری به صدا در امده است برای   برای  کارخانه ها وشرکت های بزرگ و فعال که اگر فکر کنند قدمت زیاد و سابقه طولانی سبب می شود که بازار را در چنگ خود بگیرند و در بالای فهرست باشند، ممکن است دچار غفلت شوند و نتیجه آن شکست و عقب ماندن در بازار نوآوری ها و ابداع هاست.
با یک نگاه اجمالی می بینید بیشتر شرکتهایی که در فهرست صد شرکت برتر مجله تدبیر بوده اند و امروز اسم آنها نیست، از شرکت های بزرگ و قدیمی بوده اند که اتکاء تنها  بر نام و شهرت   در این بازاری که  تغییر و عدم ثبات  حاکم است موجب شکست وضرر میشود  و سودی در این میان نصیبشان نخواهد شد و از دور خارج خواهند شد
در عصر حاضر نوع رابطه با مشتری دچار دگرگونی شده و  تغییریافته  و شکل های دیگری  به خود گرفته  که در چند و چون آن به وجود آمده است، نیاز به دقت  و آگاهی فراتر از زمان اکنون  با چشم اندازی چند ساله بیشتر سرمایه گذاران  و صاحبان صنایع را به این رابطه ملموس تر می کند. یک بقالی ساده بدون حاشیه  را در نظر بگیرید که در یک منطقه مسکونی  و معمولی به خرید و  فروش انواع اجناس می پردازد؛ چیزی که موفقیت را برای این بقال چیزی نیست جز اینکه هرچه را مشتری خواست، برای او تهیه کند وبه خواسته و انتخاب  مشتری ها  و نیاز آنها احترام گذاشته خرید اجناس بیشتر و متنوع تر فراهم کرده است . بر این اساس در یک مقیاس مساوی، چنین بقالی از بقال دیگری که اجناس و کالاهای مورد نیاز مشتری خود راندارد، موفق تر عمل می کند و  میتواند رابطه بهتری با مشتری های خود  برقرار کند و خریداران  و مشتریان وفادار بیشتری را به سوی خود جلب خواهد کرد، چرا که بازار متنوع تر و محصولات بیشتری دارد. خواسته ها و سلایق مشتری نیز روز به روز متنوع تر و رنگین تر میشود و جلب رضایت مشتری  امروزه تغلا و آگاهی بسیاری می طلبد درباره نوع رابطه با مشتری می توان از ترفند و روش  تمرکز بر مشتری در یک مکان و محل و اداره و سازمان  یا موقعیت خاص برای کسب بیشترین سود  و بازده بهره برد، اینجا باید تفاوت میان مشتری با مصرف کننده را در نظر داشت و در واقع مشتری را مصرف کننده همیشگی دانست.
امروزه باید چه کرد؟
***امروزه باید تلاش کرد تا میزان رابطه با مشتری را بیش از پیش گسترده کرد و از هر فرصتی که مشتری به شرکت مراجعه می کند، بیشترین استفاده را برد. مثلاً وقتی که شما به یک سایت فروش بلیت هواپیما مراجعه می کنید و یک بلیت برای تهران می خرید، در کنار آن لینک های دیگری را قرار می دهند که اگر می خواهید ماشینی  با شرایط ویژه تهیه کنید، اینجا را کلیک کنید، یا اگر به دنبال هتل یا رستوران بومی و سنتی و اقامت در فلان محل  هستید )که غذاهای خواهان غذاهای بین المللی  با اقامتگاه  بهمان می باشید   کلیک کنیداین نشان می دهد که بازاریابی به سوی برقراری رابطه بهتر و با کیفیت  با مشتری و جلب اعتماد او  با سرعت کاربردی  کردن  فن آوری  در تجارت در حال حرکت است؛  در این وضعیت مشتری فقط  خواهان خرید از شرکتی  است که به او اعتماد دارد، می تواند به  دنیایی از محصولات  دلخواه  مشتری را در مقابل  وی گذاشت. این نکته   با دید  آینده نگریک رمز موفقیت  برای شرکت های  محسوب میگردد که بهبود  و کیفیت برتررابطه خود با مشتری ها و مخاطبینشان یک دغدغه می باشد
در نقطه مقابل، هر شرکتی که آینده  را نیزمثل گذشته تصور کند و چشم خود را بر روی پدیده های  کشوری و جهانی  عصر کنونی ببندد  وبه همان استراتژی ها و تاکتیک های موفقیت گذشته خود پایبند بوده و شیوه های  خود را امروزی نکرده و  بدون بروزرسانی به کار ببرد ، و هویت سازمان خود را به روز نکند  بی تردید به ورطه شکست ونابودی  کشیده میشود
 اشتباه محض است اگر فکر کنیم   شرکتی با وجود 100 قدمت در خرید و فروش  بی تفاوت به  تغییرات و خود را با زمان تطبیق نداده همچنان مشتریان خود را خواهد داشت و همچنان در موجودیت خود را در بازار حفظ خواهد کرد
 مسلما دیگران از او پیشی می گیرند و گوی موفقیت را از او می ربایند. و شرکت مذکوراز دنیای بازار   برکنار خواهد شد
برندهای آینده  با عرضه سطحی بالاتر و مناسب از  تولید محصولاتشان که رضایت مشتری را همراه خواهد داشت ، و همه توانشان را برای رسیدن به این آرزو کسب خشنودی مشتری متمرکز می کنند. خدمات فعلی شرکتها با خدمات آنها باید متفاوت باشد و گرنه دیر یا زود از دور خارج خواهند شد ممکن است این اتفاق به سرعت اتفاق بیافتد و یا به صورت تدریجی  وکم کم در گذر زمان مشتریان خود را از دست بدهند
پایین بودن بهای خدمتی  قابل توجه مشتری می باشد مشتریانی که قدرت مالی کمتری دارند، از خدمات این شرکت استفاده می کنند تا پول خود را ذخیره کرده و برای نیازهای دیگر از آن بهره ببرند.
آنچه باید در برند به آن توجه کرددر نتیجه در دنیای امروز، باید روش ارائه برند درست باشد و شیوه ای که برای ارائه محصول یا خدمات به مشتری انتخاب می شود،  پایه خدمات باید  متناسب با   ساختار آرزوها و  نیازها و خواست های مشتری باشد. الزاما کیفیت برتر با فروش برتر هماهنگ نیست، بلکه باید با حفظ اصول کیفی مناسب، بازارهدف را شناخت و برای آن بر اساس آرزوها و خواسته ها و نیازها برنامه ریزی وبرند سازی کرد.

***واما در مورد برند ونحوه معماری آن:
برند به معنای نام و نشان تجاری  و سمبل و نمادی  از یک کالا و یا خدمت محسوب می شود و معماری برند متناسب  و هماهنگ  با معرف محصول و خدمتی است که ارائه مشود نام تجاری یکی   از  شیوه ها  واسترا تژیهای سود آور بازار یابی بوده و از طریق  تلفیق طرح و رنگ و نوشته
 پیام خود را به مخاطب برساند  و در ذهن بیننده و مشتری تصویر ذهنی مثبت یا منفی یا خنثی را  داشته باشد برند قوی باید بتواند  بعنوان اهرم افزایش ارزش و اعتبار  سازمان بوده و در تداعی هدف سازمان برای مشتریان  و مصرف کنندگان بهینه  عمل کند طرح برند  می تواند  متاثر از منابع  فرهنگی و فکری ، مذهبی ، تفکر ، اقتصادی ، سیاسی ،جتماعی، هنری... هر  طراح و هر کشوری متفاوت  باشد
و معمول است که برند بعد از چند سال توسعه داده میشود انتخاب نام و طرح  نادرست و ضعیف برای برند  موجب کاهش ارزش و اعتبار برند و محصول و خدمت ارائه شده  سازمان میشود مخصو صا اگر مسئله صادرات به نقاط دیگر جهان نیز در بین باشد
وبرند ممتاز  هرگز  به تنهایی نمیتواند تنها ترین عامل سود دهی برای سازمان باشد
 برندهای برتر و ممتاز  و برجسته  شرکتها در سطح کشوری  و جهانی با خلق ایده ناب و بی بدیل به ظهور میرسند  باعث اعتماد  مصرف کننده میشوند و انتظار مصرف کننده را نیز افزایش می دهد و اقتدار و اثر بخشی سازمان را به دنبال دارد
تاثیر خلاقیت و نوآوری در کسب و کارسازمان را می توان این چنین بیان کرد :

1-خلاقیت منجرب خلق محصول و خدمت  نوینی میشود  که تا کنون بازار به خود ندیده و شکل گیری  بازار را نیز  متناسب کالا و خدمت نوین دچار دگرگونی میکند مزایای تازه ومعایب را کاهش می دهد
2-خلاقیت  منجرب باعث افزایش کیفیت و یا کمیت  محصولات و خدمات  می شود
3- عاملی برای رونق کسب و کار در شرایط  اشباع  بازار است
4- با خلق کالای جدید هیجان و عواطف مصرف کننده برانگیخته شده  وحجم و تقاضای  فروش افزایش می یابد
5-  نقش کلیدی و حیاتی نو آوری و ابتکار در بازار کسب و کار فعلی عاملی برای  نابودی یا حیات سازمان است
6- نو آوری نیازی است که خود مشتری  نسبت به آن آگاهی ندارد و ما در او ایجاد نیاز می کنیم !!!

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان