در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
*** ضمن خوش آمد گویی به شما دوست عزیز آرزومند شادی و پیروزی های بزرگ برای شما هستیم ***** **** فرصت استثنایی **** *****دوستان عزیز آگهی های ویژه ثبت شده در فصل تابستان مشمول طرح تابستانی با تخفیف 20 درصدی می باشند **** ************دوستان تاپیش کد تخفیف طرح تابستانی 20 می باشد**********هر کاربر مجاز به ثبت 3 آگهی رایگان می باشد. *************** انتخاب شما مایه افتخار ماست****************

تاپیش

تاثيرات منفي برندها

تاثيرات منفي برندها

آگهی متنی
  • خدمات چاپ و تبلیغات
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
  •    آذربایجانشرقی تبریز
  • 46 بازدید

محتواي توافق

يك توافق حقوق نام‌گذاري مي‌تواند ارزش بالاتر يا كمتر بسته به عناوين مذاكره شده در توافق اسپانسري و تاثير آن روي برند اسپانسر داشته باشد. ارزش معامله ممكن است توسط مقوله‌هاي ديگر مثل برند رسانه‌اي، شركت تجاري، برند آن سايت/ ادغام ؟ شناخت برند در گروه ويدئويي، VIP و سوئيت‌هاي لوكس، بليط رويدادها، قرار دادن مدل با درك ترجيحي و ساير تسهيلات افزايش يابد.

توافق بين Etihad و منچسترسيتر نشان دهنده‌ي روش توافق مي‌باشد كه بيش از يك اسم استاديوم مي‌باشد. آنها از بخش‌هاي برند جامع استفاده كرده‌اند مثل توافق بين برندهاي اسپانسر و ساير برندها فرمت توسعه‌ي محل، رسانه‌هاي حجمي تركيب شده، جامعه‌ي تجاري و بعضي اوقات حتي شركت‌هاي بين‌المللي، استاديوم Etihad بخش مركزي كمپ Etihad خواهد بود يك بخش بزرگ از محل Sportcity در شرق منچستر قرارداد شامل موارد زير خواهد بود: 1) اسپانسري پيراهن 2) پوشش مسابقات و DVD آن روي سيستم سرگرمي پروازي Etihad و وب‌سايت آن 3) اضافه كردن انگيزه‌هاي رسانه‌اي در بازارهاي هدف مشترك 4) به اشتراك گذاشتن پايگاه‌هاي داده مشتريان و برنامه‌هاي وفاداري. 5) همكاري تجاري در سطح عملكردي، طرح‌ريزي شريك، ارائه‌ي خدمات به مشتريان، ارائهي بلند و قابليت‌هاي آموزشي. 6) ايجاد جامعه‌ي مشترك در حوزه‌ي شرقي منچستر، و 7) هواپيمايي تحت برند Etihadl Manchester.

تاثيرات منفي بالقوه

پتانسيل‌هاي يك معامله‌ي حقوق نام‌گذاري تاثير منفي روي استاديوم يا اسپانسر دارد كه بايد ؟ در نظر گرفته شوند. در نتيجه‌ي شرايط خاص براي يك اسپانسر بالقوه، روابط عمومي آن تعيين مي‌كند كه آيا اعتراض عمومي در برابر اسم جديد امكان دارد مزيت‌هاي اقتصادي را براي مالك استاديوم فراهم آورد يا نه. يك كابوس شبانه براي روابط عمومي موقعي شكل مي‌گيرد كه قبل از معامله‌ي Metlife مالكان استاديومJ e+1Giants بحث با Allianz را پايان دادند، يك شركت كه به Hitler و Thrid Reich وابسته مي‌باشد مطابق با نيويورك تاثير حوزه‌ي نازي Allianz ممكن است در بازار نيويورك تاثير داشته باشد احتمالاً به علت شهرت منفي و تحريم اقتصادي آن محل مي‌باشد.

اسپانسرها مي‌تواند به صورت بالقوه‌اي از نقض برند در يك استاديوم با يك شهرت منفي ضرر كنند. اخيراً يك بازيكن بسكتبال باعث شكسته شدن شيشه‌ي چراغ پياده‌رو را در Tropiacand در خيابان Petersburg، فلوريدات شده است. شب بعد، يك اعتراض از سوي كاركنان نيروي برق باعث خاموش شدن چراغ‌هاي استاديوم شد. به هر حال سخنگوي Tropicana پيشنهاد خسارت برند را رد كرد. شركت بيان كرد: ما فقط از طريق اسپانسري به دنبال شرايط خوب بوديم كه از مزيت‌هاي محلي استفاده كنيم، به كارمندانمان پاداش دهيم و مشتريان را سرگرم كنيم. ما توافق طولاني مدت داريم كه نمي‌خواهيم به هيچ وجه آن را به زودي تغيير دهيم.

ساير عوامل

در مورد يك تيم موفق، يك شركت امكان دارد استاديوم خانگي آن را بخاطر حقوق نام‌گذاري يا ارتباط با يك برند برنده اسپانسري كند. Etihad بيان كرده است كه توافقش با منچستر سيتي از يك ديدگاه تجاري در يك زمان حساس مي‌باشد وقتي نيم از موفقيت‌هاي بيشتر در صحنه‌هاي ملي و بين‌المللي سود مي‌برد.

نام‌گذاري استاديوم هم چندين مسئله‌ي بحث برانگيز را بوجود آورده است كه امكان دارد روي موفقيت اسپانسري تاثير داشته باشد بويژه شهرت تيم و بازيكنان و موقعيت باشگاه، ظرفيت و ميراث Wrigley Field كه در شيكاگو معروف مي‌باشد مي‌تواند به سختي Pepstor Field را بدون آسيب به هر دو برند تغيير نام دهد. تصميم شركت براي اسپانسري يك تيم محبوب جديد ممكن است يك روند تعهد ناسازگار براي ورزش‌‌هاي كلاسيك باشد. بسياري از تيم‌هاي نمادين از ورزش‌هاي اصلي مثل بارسلونا، Yankee نيويورك و Cowbays دالاس، وارد قرارداد اسپانسري بخاطر اسم استاديم‌اشان نشده‌اند. اظهار نظر اين مثال‌ها از عوامل ارزش برند عوامل معيني هستند كه مي‌توانند روي قيمت پرداخت شده براي حقوق نام‌گذاري استاديوم تاثير داشته باشد. ارزش‌هاي عيني مي‌تواند با تعيين ليست آنها در يك شركت عامل يا يك استاديوم معين شوند.

بسته به تعيين ارزش معادله‌ي اسپانسري عوامل آن مي‌توانند اهميت و عوامل جريان نقدي را در توافق مطرح شده، تعيين كنند. اين جريان نقدي با استفاده از ميزان تخفيف مناسب براي محاسبه‌ي كل ارزش معامله به پول روز، كاهش پيدا مي‌كند. اين مدل مي‌تواند به عنوان ابزار جستجوي برند مورد استفاده قرار گيرد كه عايدي حاصل از سرمايه‌گذاري را براي اسپانسري با يك برنامه‌ي جامع و تحقيق بازاري معتبر تعيين مي‌كند.

هر چقدر ارزش برند افزايش يابد، تعيين خواهد شد كه چقدر اسپانسر مي‌خواهد براي حقوق نام‌گذاري هزينه كند. اسپانسري مي‌تواند در بازاريابي هدف فوق‌العاده موثر باشد. افزايش قابليت مشاهده شدن و تشخيص و شناخت برند، ايجاد يك ارتباط عاطفي و وفاداري با مشتريان و عايدي آن مي‌تواند از طريق روش‌هاي ارزيابي برند سنتي معين شود.

منبع: برگرفته از برترین پایگاه های علمی و پژوهشی بین المللی مانند IEEE ،ScienceDirect ،Elsevier ،Wiley

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان