در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
*** ضمن خوش آمد گویی به شما دوست عزیز آرزومند شادی و پیروزی های بزرگ برای شما هستیم ***** **** فرصت استثنایی **** *****دوستان عزیز آگهی های ویژه ثبت شده در فصل تابستان مشمول طرح تابستانی با تخفیف 20 درصدی می باشند **** ************دوستان تاپیش کد تخفیف طرح تابستانی 20 می باشد**********هر کاربر مجاز به ثبت 3 آگهی رایگان می باشد. *************** انتخاب شما مایه افتخار ماست****************

تاپیش

قرار گرفتن برند در رسانه های جمعی

قرار گرفتن برند در رسانه های جمعی

آگهی متنی
  • خدمات چاپ و تبلیغات
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
  •    آذربایجانشرقی تبریز
  • 44 بازدید

                             * *********************  قرار گرفتن برند در رسانه های جمعی************************************

تعدادی از عاملان تقاضا این مورد را در نظر می گیرند . ابتدا قرار گرفتن در رسانه ی جمعی مورد توجه قرار می گیرد. تعداد رسانه های جمعی که اسپانسری را دریافت میکنند، یکی از نیروهای ترغیب کننده برای دستیابی به میزان های زیاد می باشد که شرکت ها برای پرداخت آماده کرده اند. ایالات متحده بزرگترین بازار تلویزیون را در سراسر جهان دارد که یکی از این دلایل می باشد که چرا اکثر مبادلات بزرگ در این جا ارائه میشوند. اسم برند از طریق تلویزیون یا نود استادیوم در معرض عموم قرار داده میشود.

شبکه های دیجیتال، اخبار، رسانه های چاپ شده، رادیو و مشاهده ی فردی توسط تماشاچیان در استادیوم آمادگی را بوجود می آورند که می توانند بررسی شوند. تجارت ورزشی ارزش پنج محل ورزشی جهانی را در سال 2010 در حدود 18.5 میلیارد دلار گزارش کرده است.

تعداد تماشاچیان

یک همبستگی مثبت مشخص بین تماشاچیان استادیوم و قیمت پرداختی برای حقوق نام گذاری وجود دارد. بر اساس اصلاحات پولی، حقوق نام گذاری برا NFL در جهان بالاترین میزان می باشد، با تیم فوتبال UK که درست پشت آن قرار دارد.

مبادله ی منچستر سیتی با Ftihad Airway  بدین معناست که منچستر سیتی اسم استادیوم خود را تغییر خواهد داد یعنی Ftihad Stadiom که تحت توافق ده ساله می باشد. شرایط مبادله به صورت رسمی منتشر نشده اند، اما روزنامه ی گادین ارزش آن را در حدود 400 میلیون پوند گزارش کرده است. مدیر اجرای منچستر سیتی Garry Cook توافق همکاری جامع را تایید میکند و آن را یک فرصت مناسب برای دو سازمان برای همکاری عمیق تجاری و در رسانه ها و جامعه در آینده توصیف می کند.

یکی از عاملان مبادله برای Ftihad ، طرفداران منچستر سیتی و تعداد تماشاگران آن میباشد. مدیر اجرائی Ftihad، Hogan، Jame ، عقیده دارد که اسم مناسب باشگاه و طرفداران با وفا باعث شده است که شرکت به این مبادله اقدام کند.

در سال 2004 رقیب دیگر منچستنر سیتی ، یعنی آرسنال با دیگر خط هواپیمتایی توافق کرده بود، Emirates که ارزش آن 90 میلیون پوند گزارش شده بود، این مبادله ی پانزده ساله در حدود 48 میلیون پوند در اسپانسری پیراهن و 8/2 میلیون پوند در حقوق تجاری در هر سال سود داشت.

ویژگی مردم شناختی مالی حضار (تماشاچیان)

طرفداران ورزشی گرده های مشتری فوق العاده مطلوب برای بسیاری از برندها می باشند. به عنوان زیر مجموعه ای از این بررسی مردم شناختی، کاربران اصلی و سایت های ورزشی Espn.com جوانان تحصیل کرده، طرفداران ورزشی مرد هستند که پول زیادی را برای آنلاین بودن صرف میکنند.

طرفداران ورزش اهداف اصلي براي مشتريان برند مي‌باشند زيرا آنها پول و تمايل براي خرج كردن آن دارند.

تيم‌ها به صورت كلي ارزش دسترسي به اين بازار را در يك همكاري حقوق نام‌گذاري با Metlife افزايش مي‌دهند و از طريق توافق با سه برند قوي ديگر به عنوان شركاي اصلي اين كار را انجام مي‌دهند. شركاي اصلي، يك مفهوم در اسپانسري مي‌باشد كه در جستجوي افزايش عايدي براي يك مالك استاديوم و فراهم آوردن بازاريابي براي برند به عنوان شريك مي‌باشد. هزينه‌ي مبادله‌ي شريك اصلي در هر 8 ميليون دلار برآورده مي‌شود. اگر به حقوق نام‌گذاري Metlife بين 17 ميليون و 18 ميليون دلار در سال برآورده شده است.  Metlife به ارزش دسترسي به بزرگترين بازار رسانه‌ي مهمي در ايالات متحده براي ايجاد برند دست پيدا كرده است. مدير اجرايي آن steren A kondanon بيان مي‌كند كه شركتش خواهان همكاري با يك سازمان مي‌باشد كه برندش را در بالاترين سطح قرار خواهد داد.

به همراه قرار گرفتن نام، Metlife همچنين شركت اصلي مي‌باشد و شركت بيمه‌ي رسمي Jets , Giants مي‌شود. توافق اسپانسري متناسب با استراتژي تبليغ ورزش Metlife مي‌باشد كه شامل سه هواپيما و اسپانسري شبكه‌ي تلويزيون براي پوشش دادن بازي‌هاي گلف، پيس‌بال و فوتبال us مي‌باشد.

Verizon, Pepsi, Anheuser, Busch ديگر شركاي اصلي مي‌باشد. هر شريك يك برند را در استايوم دريافت مي‌كند: يك ورودي اصلي استاديوم، يك محل خاص در داخل استاديوم و يك محل در گوشه‌اي اسكوربورد. ويژگي‌هاي هر يك از شركا متفاوت مي‌باشد، بنابراين هر برند داراي شرايط متفاوت براي مبادله مي‌باشد. به هر حال عامل مشترك دسترس به بازار و طرح‌هاي مردم شناختي تماشاگران مي‌باشد.

اسپانسري استاديوم Metlife به هر شركت  دسترسي به بزرگترين جمع تماشاگران را در ايالات متحده، بزرگترين بازار تلويزيون us و يك مقطع از مشتريان وفادار به درآمدها را فراهم مي‌آورد.

از لحاظ سياستي، اسپانسرهايي كه حقوق نام‌گذاري را به دست مي‌آورند يك موقعيت منبع منحصر به فرد درآمد را فراهم كرده‌اند كه ممكن است هزينه‌هاي مالياتي را افزايش دهد. بر اساس بازاريابي ؟ شده، اين باعث ايجاد سود و ارتباط از اين پيام مي‌شود كه شركت متعهد به ارائه‌ي خدمات به جامعه مي‌باشد.

The Farmers Insurance Exchange، بزرگترين شركت بيمه‌ي صوتي در كاليفرنيا و AEG، توسعه دهنده‌ي مركز LALIVE, STAPLES ، اخيراً توافق حقوق نام‌گذاري خود را براي استاديوم فوتبال جديد و رويدادهاي مركز شهر لوس‌آنجلس‌ گزارش كرده‌اند. مبادله‌ي 30 ساله حقوق تجاري را براي استاديوم فراهم آورده است كه براي ورزش‌هاي ميزبان و ساير رويدادهاي ورزشي و تفريحي طراحي شده است. استاديوم Farmers Field ناميده خواهد شد و به يك حوزه‌ي خاص در لوس‌آنجلس تبديل خواهد شد.

Timothy.J.Leiweke مدير اجرائي AEG بيان مي‌كند: "اين اطلاعيه براي ورزش‌هاي چمني و مردم منچستر مثبت مي‌باشد. توافق استاديوم دوباره مذاكره شده سرمايه‌گذاري بيشتري را در جامعه‌ي ورزش و تجهيزات ورزش دوزهاي محلي فراهم خواهد كرد. "از بين ساير موارد شوراي شهر منچستر به روابط بين باشگاه و شريك به عنوان يك طرح بين‌المللي حمايت كننده از منچستر و توانايي‌اش براي جذب برندها براي سرمايه‌گذاري و ايجاد فرصت‌هاي شغلي نگاه مي‌كند.

سرمايه‌گذاري طولاني مدت در برابر تبليغات كوتاه مدت: از يك ديدگاه بازاريابي، اسپانسوي يك روش سريع و موثر براي يك برند به منظور تحقق آگاهي سطح بالا در يك بازار جغرافيايي جديد و تداوم آگاهي در آينده مي‌باشد. توافق اسپانسري براي بيش از ده سال رايج مي‌باشد و به عنوان بخشي از استراتژي بازاريابي طولاني مدت عمل مي‌كند.

يكي از برندهاي مشهور Mercedes -Benz مي‌باشد كه 18 هزار صندلي در يك باشگاه در شانگهاي دارد كه رويدادهاي موسيقي و فرهنگي، بازي‌هاي بسكتبال و ساير ورزش‌ها و شوهاي خانوادگي و سبك زندگي در آن برگزار مي‌شود. AEG و سازمان ملي بسكتبال مديريت Mercedes-BenzArena و توسعه‌ي اطراف آن را در نظر گرفته‌اند، كه شامل شش پرده‌ي سينمايي يك باشگاه بولينگ، يك باشگاه موسيقي زنده و 20 هزار مترمربع فضاي تفريحي مي‌باشد. Mercedes-Benz علائم داخل حوزه را به عنوان بخشي از يك استراتژي براي ادامه‌ي فروش ماشين‌ها و ساخت تجهيزات برند در يك اقتصاد آسيايي تاثيرگذار ورود به توسعه، و ساخت خواهد كرد.

رواج ورزش

در اروپا و آسيا، رواج اكثر ورزش‌ها نسبتاً استاتيك مي‌باشد. استثناهاي اصلي بسكتبال و ساير ورزش‌هاي رايج در ايالات متحده هستند و اين باعث تفاوت در ورزش‌هاي سنتي مي‌شود. كريكت Twenty 20. به هر حال به نظر مي‌رسد ايالات متحده يك روند ثابت در ورزش‌هاي موجود است و چون بزرگترين بازار رسانه‌هاي جمعي را دارد. همة فرصت‌هايي براي ارائه‌ي ورزش‌هاي جديد و پذيرش سريعتر آن‌ها وجود دارد.

رواج يك ورزش و نشان دادن آن در رسانه‌ها، عامل اصلي تعيين قيمت شركت پرداخت كنندة حقوق نام‌گذاري مي‌باشد. رواج رو به رشد فوتبال لينگ برتبر (MLS) در ايالات متحده توسط Seathle sounders، با يك تعداد تماشاگر در حدود 36 هزارنفر مشخص شده است. اين ميزان ميانگين نهمين راه در ليگ‌هاي برتر US مي‌باشد و با باشگاه ليگ برتري استون ويلا، تاتنهام هاتسبر و اورتون مطابقت دارد.

تيم Portland Timbers, MLS اخيراً يك توافق چند ساله را براي حقوق نام‌گذاري استاديوم با Jeld-Ven و شركت توليدي Oregon امضاء كرده است. تحليل‌گران صنعتي كميت در حدود 2 ميليون دلار را سالانه برآورد كرده‌اند.

بسياري از تيم‌هاي ورزش MLS، توافق حقوق نام‌گذاري استاديوم را دارند و تعجب‌آور نمي‌باشند كه اين توافقات بيشتر براي استاديوم‌هاي MLS در بازارها شكل گرفته است و فوتبال به يك ورزش رايج‌تر در US تبديل شده است.

منبع: برگرفته از برترین پایگاه های علمی و پژوهشی بین المللی مانند IEEE ،ScienceDirect ،Elsevier ،Wiley

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان