در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
*** ضمن خوش آمد گویی به شما دوست عزیز آرزومند شادی و پیروزی های بزرگ برای شما هستیم ***** **** فرصت استثنایی **** *****دوستان عزیز آگهی های ویژه ثبت شده در فصل تابستان مشمول طرح تابستانی با تخفیف 20 درصدی می باشند **** ************دوستان تاپیش کد تخفیف طرح تابستانی 20 می باشد**********هر کاربر مجاز به ثبت 3 آگهی رایگان می باشد. *************** انتخاب شما مایه افتخار ماست****************

تاپیش

برندهای بزرگ

برندهای بزرگ

آگهی متنی
  • خدمات چاپ و تبلیغات
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
  •    آذربایجانشرقی تبریز
  • 61 بازدید

                                                      *********************برندهای بزرگ**********************

هزینه های رو به افزایش مسائل حقوقی نام گذاری استادیوم یک روند اقتصادی می باشد. ولی فرضیات برند به صورت دقیقی بررسی شده اند. با یک تاکید بیشتر روی روش های ارزیابی برند برای مشخص کردن مزیت های چنین مسائلی، فرضیات نکات مضری را برای انواع مسائل اسپانسری فراهم آورده اند.

باشگاه فوتبال منجستر سیتی یک مسئله ی نقض ثبت بحث برانگیز را با Eithad Airways اعلام کرده است و گزارش شده است. ارزش آن 400 میلیون پونده میباشد.

بیمه ی کشاورزی  ( f armer Insranee) میزان 600 تا 700 میلیون پوند از برای حق نام گذاری در یک استادیوم پیشنهاد کرده است، با این وجود خانه ی اینده ی یک تیم فوتبال لیگ ملی نامشخص (NFL) شده است. Mercedes Bens نام است را با 18 هزار تجهیزات صندلی چند منظوره در شانگهای ثبت کرده است. در فیلیپن، Big Dome در Cubao، شهر Quezon، دوباره Smart Araneta Coliseum نامیده شده است. برندهای  شرکتها در استادیوم ها و حوزه های اطراف دوسوم تیم های فوتبال لیگ برتر، بیس بال، هاکی و بستکبال در ایالت متحده وجود دارند. بصورت جهانی ، این رونده رو به افزایش میباشد زیرا جریان عایق های اضافی به مکان استادیوم ها و باشگاه ملی ورزشی مطرح میشود.

در گذشته مالکان برندهای بزرگ به راحتی هزینه های زیاد سالانه ی این حقوق نام گذاری را پرداخت میکردند مثل برندهای تولید کنندگان اتومبیل، به هر حال، چون هزینه ی اسپانسری رو به افزایش میباشد،هزینه ی حقوق نام گذاری به صورت فراینده ای به سختی محقق میشود. چنین مسائلی به صورت دقیق بررسی شده اند و به بسته های سود و حقوق جامع خلاقانه تبدیل شده اند. شرکتها حالا از روش های ارزیابی برند سنتی برای تعیین تقاضای برند استفاده میکنند. میزان پول پرداختی به عوامل عینی و ذهنی مربوط به ارزش برند اسپانسر و سرمایه گذاری مرتبط با این برند، بستگی دارد.

توصیف برند

یک برند، ارتباط بین هویت و مشخصه ی یک محصول یا خدمات و مشتریان آنها میباشد. هویت برند یک ترکیب پیچیده از عاملان هویت میباشد که می تواند شامل حمایت قانونی، لوگوها، بسته ها، رنگ و یک فروشگاه باشند.

ارتباط عاطف بین یک برند و مشتری ممکن است توسط عاملان آن توصیف شود- اجزایی که خرید برند را بر می ­انگیزند. عاملان با ویژگی های یک برند خاص، یا ارتباط عاطفی با آن ها، تحت تاثیر قرار می دهند و روی تصمیم گیری افراد برای خرید و وفاداری مشتری به برند تاثیر دارد.

استراتژی برند با یک برند تبلیغ شده در عموم شروع میشود. یک مشتری به کیفیت و ارزش برند پی می برد و آن کیفیت یا ارزش منتقل می شود.

سپس مصرف کننده به جستجوی برند می پردازد و از آن خرید می کند یا می خواهد که یک پیش پرداخت برای خرید محصول یا خدمات آن برند پرداخت کند. قدرت برند یک ارتباط عاطفی را بین مشتری و محصول یا خدمات بوجود می آورد.

یک برند قوی اعتبار، تشخیص، قابلیت دیده شدن، تمایز، ارائه خدمات طولانی تر و کاربری مناسب دارد. از طریق تبلیغ و بازاریابی این شرایط حاصل می شوند. یک برند قوی می تواند روش رفتار مشتریان را با وارد کردن یک کاتالیز در به روند تصمیم گیری مشتری برای خرید و استفاده از آن برندف تغییر دهد.

طرح حقوق نام گذاری جهانی

هزینه های صرف میزان زیادی از پول ها در هر سال برای بازاریابی و تبلیغات برای حفظ یک برند قوی مهم می باشد. شرکت بازاریابی و آنالیز رسانه های جمعی emar keter، برآورد می کند که در سال 2011 در حدود 500 میلیار دلار در سراسر جهان برای انواع تبلیغات در رسانه ها هزینه شده است. سازمان صنعتی سالانه در حدود 5 میلیارد دلار برای مسائل حقوق نام گذاری و اسپانسری هزینه می کنند.

از لحاظ تاریخی روند حقوق نام گذاری در ایالات متحده رایج تر می باشد. ولی بازار اسپانسری از سال های 2008 و 2010 رکود پیدا کرده است ، به هر حال بازیابی اقتصادی و تمالیل به منابع عایدی جدید ایده ی فروش حقوق نام گذاری و فرصت های اسپانسری شرکت ها را دوباره زنده کرده است و بصورت کلی بازار vs حالا جهانی شده است.

حقوق نام گذاری به عنوان بخشی از مدل تجاری ورزش خرید و فروش میشوند. یک شرکت امکان دارد سرمایه گذاری در برند خود را از طریق دستیابی به حقوق نام گذاری و آگاهی از برند انتخاب کند.

اما ارائه ی کلی حقوق نام گذاری به علت تمایل مالکان تیم ها یا استادیوم ها برای افزایش عایدی میباشد.

چه چیزی قیمت حقوق نام گذاری را تعیین می کند؟ در ایالات متحده، حقوق نام گذاری بصورت کلی بالاترین میزان مبادله را دارد. اخیرا، اسپانسرها به برندهای مشتریان ثابت در خدمات مالی و صنعت بیمه تمایل دارند مثل Farmers,citi و Met Life مالکان تیم های ورزشی و استادیوم ها به اندازه ی قرار دارد و همچنین شهرت ، قدرت مالی ، قابلیت اجرایی و امنیت قرار داد و ایمنی شرایط توجه می کنند. روابط هم کوشی جنبه ی الزامی مبادله می باشد، بویژه در فرصت های بازاریابی گروهی. توافقات اسپانسری روندهایی به سوی استراتژی های ایجاد برند استراتژیک ، چند جانبه و طولانی مدت می باشند. مبادله ی منچستر سیتی / Etihad و Metlife برای استادیوم خانگی Newyork Giants و New yorks Jets  تغییرات در ساختار قرار داد و چگونگی اثبات ارزش را از طریق روش های ارزیابی برند سنتی نشان می دهد.

در یک تحقیق اخیر، از 120 تقسیم گیرنده ی اسپانسری در سراسر جهان خواسته شده است که در مورد روندهای تصمیم گیری اسپانسری اطلاعاتی را بیان کنند. پاسخ های آنها نشان دهنده ی پنج عامل انگیزی می باشد:

1) آگاهی و وفاداری

2) افزایش وفاداری به برند

3) تغییر یا افزایش تصویر شرکت

4) نشان دادن در جامعه و مسئولیت اجتماعی

5) دسترسی به یک طرح برای تعیین برندها موفق.

در بررسی میزان پرداختی برای حقوق نام گذاری، یک شرکت باید این دلایل بازاریابی کیفی را تعیین کمیت کنند. ه منظور رسیدن به یک رقم، باید عاملان تقاضا و نقش انها مشخص شود که روی آن تاثیر می گذارند، از این رو برای تعیین چگونگی تاثیر روی فرمت های حقوق نام گذاری مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت ها اساسا از مدل مالی پیچیده استفاده می کنند که امتیازات به هر یک از عامل های تقاضا اختصاص داده شده است.

امتیازات به صورت عینی بر اساس اهمیت شان روی حقوق نام گذارسی تعیین می شوند، سپس آنالیز جریان نقدی تخفیف داده شده انجام می گیرد.

منبع: برگرفته از برترین پایگاه های علمی و پژوهشی بین المللی مانند IEEE ،ScienceDirect ،Elsevier ،Wiley

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان