در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
تغییرات محسوس در کسب و کار را با ما تجربه کنید***** ************** افزایش بازدهی و دستیابی به اهداف شما با تبلیغات رایگان در تاپیش مقدور می شود******************** *****

تاپیش

کیفیت فضای عمومی

کیفیت فضای عمومی

  • املاک باغ و زمین
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
  •    آذربایجانشرقی تبریز
  • 22 بازدید

کیفیت فضای عمومی :آگاهی از کیت قطعات به خودی خود از ارزش کمی بدون آگاهی از چگونگی قطعات با هم الگو برای بهینه سازی، کیفیت از فضای عمومی است که آن را به فعالیت های انسانی منجر. با نفوذ مبتنی بر معمار کپنهاگ ژانویه Gehl (اعتبار با تحول بسیاری از شهرستان خود) استدلال کرده است که فعالیت های فضای عمومی به ویژه در برداشت از فضای عمومی مهم است. آنها همچنین به ویژه به کیفیت فیزیکی محیط حساس هستند. Gehl فعالیت در فضای باز به سه دسته مشخص است:

* فعالیت های لازم است که ما باید برای شرکت در - راه رفتن به محل کار یا مدرسه، انتظار برای اتوبوس، برای خرید مواد غذایی، و غیره؛

* فعالیت های اختیاری که ما را انتخاب کنید کاری انجام دهید اگر زمان و مکان مناسب است - راه رفتن را به خاطر آن، تماشای جهان به توسط، آفتاب گرفتن، پنجره خرید، نشستن در یک کافه پیاده رو، و غیره؛

* حاصل (اجتماعی) فعالیت های وابسته به حضور دیگران در فضای عمومی هستند - کودکان بازی، با سلام گاه به گاه، گفتگو ها، فعالیت های اجتماعی، و غیره؛ فعالیت های اجتماعی هستند حاصل زیرا آنها خود به خود به عنوان یک نتیجه مستقیم از این دو شکل دیگر از فعالیت رخ می دهد.

بر اساس تحقیقات گسترده در سراسر جهان، Gehl نتیجه رسیده است که فعالیت های لازم هستند فقط کمی با کیفیت فیزیکی محیط را تحت تاثیر قرار، زیرا آنها لازم برای زندگی به ادامه هستند. فعالیت های اختیاری، در مقابل، تنها جایی را در زمانی که شرایط مطلوب هستند، و در نتیجه یک فشار سنج مستقیم از کیفیت فضای عمومی است. آنها همچنین، درک فضای چرا که اگر مردم در انتخاب را در فضاهای اقامت به جای عجله، خود فضا به نظر می رسد بیشتر "کاربران قابل زندگی" اثر. در نهایت، فعالیت های اجتماعی اتفاق می افتد هر زمینه فیزیکی، اگر چه کیفیت و شدت آنها خواهد شد هر دو تعداد افراد در یک فضا، و توسط حدی تحت تاثیر که کیفیت فضای تشویق کاربران به معطل شدن.

از این رو یک اشتباه از کیفیت بهتر فضای عمومی فکر می کنم به عنوان صرفا یک نگرانی بصری، تنها مورد علاقه اقلیتی از aesthetes. در عوض، این مسائل اساسی که تاثیر مستقیم در راه تمام کاربران درک، تابع، و در فضای عمومی اجتماعی را، و به طور ضمنی بر زنده ماندن از فضای عمومی برای فعالیت های مختلف اقتصادی است.

کیفیت عینی :طیف گسترده ای از نشریات تمرکز بر روی طراحی فضای شهری، تنظیم اصول کلیدی آرمانی برای طراحی های جدید و افزایش فضاهای عمومی موجود است. برخی از این مواردنشان می دهد که بسیاری از همگرا در مجموعه ای از اصول طراحی شهری طور گسترده ای پذیرفته خلاصه شده است. با این حال، به جای مدیریت طراحی فضای عمومی یک نگرانی گسترده تر است که شامل، اما فراتر، اهداف طراحی شده است. این نیز توسط این واقعیت است که در بسیاری از محیط های، کیت قطعات است در حال حاضر در محل و بعید است به طور قابل توجهی تغییر در دراز کوتاه یا متوسط ​​محدود شده است.

نظر سنجی های پی در پی از MORI در چه ساکنان را مشاهده خواهد کرد بسیاری از مناطق خود را بهبود بخشد، کار که بارها و بارها می اندازد تا یک محدوده ثابت از عوامل (MORI 2002)، از جمله متمرکز شده است:

* کاهش جرم و جنایت

* فعالیت برای جوانان

* حذف زباله / بستر

* کاهش سر و صدا / اختلال

* نورپردازی بهتر

* کاهش ترافیک

* پارک بهتر و فضای باز

* ظروف سرباز یا مسافر سگ کمتر

* تمیز کردن بهتر خیابان

* تعمیر و نگهداری بهتر به عنوان مثال از پیاده رو.

انجمن مدیران مرکز شهر نیز اقدام به سنجش درک عمومی از عواملی که برای یک محیط محلی "خوب" از طریق ارزیابی از طرح افزایش اختیارات محلی را. و همچنین اهداف طراحی شهری "پایه، آنها استناد نظافت، عدم نقاشی های دیواری، تولید گازهای گلخانه ای حمل و نقل پایین، ایمنی و امنیت، دسترسی برای همه، و ارامش به عنوان کیفیت ترجیح داده، همچنین به عنوان یک میل به امکانات اولیه، از جمله: خوب مسیرهای عابر پیاده و پارک خودرو، مسیرهای چرخه، نیمکت، مکان برای دیدار و سرپناه، توالت، و علامت روشن است. در واقع این نشان دهنده مسائل مطرح سراسر طیف وسیعی از پروژه های تحقیقاتی موری ، برای مثال، پیدا شده است که در مورد پارک ها، مردم انتظار ایمنی، پاکیزگی، دهی، دسترسی برای همه، و ارائه برای سگ. دانشگاه شفیلد دریافتند که زمانی که به دنبال به طور خاص در مورد نیاز کودکان برای فضای عمومی خوب، آنها می خواستند خیابان های تمیز، بستر کمتر، نقاشی های دیواری و ترافیک، مکان برای دیدار، چیدمان بهتر خیابان، و کاهش رفتارهای ضد اجتماعی، به خصوص الکل در مراکز شهرستان. تحقیقات پان اروپا، کشف کرد که عواملی را که فضاهای عمومی محبوب عبارتند از، مکان برای نشستن و آرامش بخش، چیزی به تماشا (مردم ترجیحا دیگر)، عابر پیاده کافی از طریق جریان، و محیط، در حالی که سطوح پایین ترافیک فضایی تلقی نمی شد به عنوان یک مشکل Llewelyn دیویس تایید اهمیت محیط خوب، با این استدلال که راحت و تحریک قلمرو عمومی نیاز به فعالیت، با استفاده مربوط به فضاهای عمومی در چنین راهی است که نتایج انیمیشن، تنوع و تطبیق پذیری. آنها برای فضای عمومی است که باعث تحریک حواس، بصری، بلکه توسط صدا، لامسه و بویایی پاسخ؛ مکان های که متمایز و جالب توجه است، در ساختمان شخصیت های محلی؛ مکان آزاد از درهم و برهمی، اما با این حال قدرت هنر عمومی بهره برداری؛ و مکان های با خوانا از طریق نور خوب و علامت هستند.

کمیسیون حسابرسی  این تعریف به عنوان "دستور کار قابلیت زندگی که به آنها با هدف تقویت جوامع محلی، به خیابان ها امن تر، پاک تر و بهتر مدیریت و ارائه فضاهای عمومی با کیفیت بالا. تجزیه و تحلیل خود را نشان می دهد که مردم می خواهند خیابان که عبارتند از:

*دلپذیر

*جذاب

* به خوبی طراحی شده

* عاری از آلودگی خطر و سر و صدا

* کاربردی

* بستر رایگان

* نمی بارها و بارها حفر کردن

* متنوع، برای تهیه برای همه نیازهای - صلح آمیز و پر جنب و جوش، کسب و کار و بازی.

در مقابل، پروژه برای مکانهای عمومی ، بر اساس تجزیه و تحلیل خود از صدها نفر از فضاهای عمومی در سراسر جهان، نتیجه گیری کرد که چهار کیفیت کلیدی برای یک محیط با کیفیت بالا مورد نیاز:

* دسترسی و ارتباط - مناسب برای استفاده، قابل مشاهده است، آسان برای رسیدن به و حرکت در.

* استفاده و فعالیت - ارائه یک دلیل برای وجود دارد، حیاتی و منحصر به فرد باشد.

* راحتی و تصویر - امن، پاک، سبز، پر از شخصیت و جذاب.

* جامعه پذیری - پرورش همسایگی، دوستی، تعامل، تنوع، غرور و افتخار.

منبع: برگرفته از برترین پایگاه های علمی و پژوهشی بین المللی مانند IEEE ،ScienceDirect ،Elsevier ،

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان